Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да разбера дали съм поръчала успешно, ако нямам емайл за потвърждение?
Как да отблокирам парите, които са ми блокирани след неуспешна поръчка?
Как да поискам връщане на парите по сметка, а не с ваучер?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да разбера дали съм поръчала успешно, ако нямам емайл за потвърждение?
-
Как да отблокирам парите, които са ми блокирани след неуспешна поръчка?
За отблокиране на парите, които са ви блокирани след неуспешна поръчка, може да се наложи да се свържете с банката и да предоставите допълнителна информация за причината за блокирането. В някои случаи, банката може да изисква кореспонденция с Ла Редут, за да потвърди отказа на плащането и да освободи средствата.
-
Как да поискам връщане на парите по сметка, а не с ваучер?
За да поискате връщане на парите по сметка, може да изпратите мейл до обслужването на клиенти, като подробно обясните искането си. Важно е да включите номера на поръчката и основанието за връщането на парите. Ако получите отговор, който не разяснява ситуацията, може да отправите ново искане за по-подробно обяснение.
-
Как да се справя с проблема, че Ла Редут не ми върна парите от ваучера?
-
Какво е разликата между ваучер и чек от връщане на пари?