Препоръчано и изпробвано от магазини dm - тема 21

  • 41 184
  • 581
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 54 587
Ох, така ме ядоса днес една служителка, подадох оплакване на сайта.
То бива неграмотност и незаинтересованост, ама това е прекалено. 🤦

# 481
  • София
  • Мнения: 22 852
А мен служителите напоследък направо ме ухажват. Blush Изключително са любезни и внимателни с мен, което много ми харесва.и са компетентни. Особено едната служителка е страхотна!

Последна редакция: нд, 28 апр 2024, 22:33 от Amiamo

# 482
  • София
  • Мнения: 221
А мен служителите напоследък направо ме ухажват. Blush Изключително са любезни и внимателни с мен, което много ми харесва.и са компетентни. Особено едната служителка е страхотна!
Аз също се чувствам обгрижена и специална м магазина,който посещавам. Млади и любезни момичета работят професионално. Адмирации за подборана кадри! Магзина е в София до Кауфланд в Студентски град.

# 483
  • София
  • Мнения: 5 738
Аз също забелязвам в голяма част от магазините им изключително добре подбрани служители. Най- често посещавам магазина ,който е в близост до мен в Люлин 6.Страхотни са и пазарувам с кеф 🥰

# 484
  • Варна
  • Мнения: 10 796
Но не и в този до офиса ми 🤪
Вчера 3 служителки не можаха да ми кажат къде да видя срока на годност на намален продукт, че чаках управителката да се появи от някъде и да ми каже, че щом един продукт е  намален с 80%, означавало, че остават 7 дни до края на срока. Другите защо не бяха наясно, а ме накараха да чакам почти 10 мин, е друг въпрос))

# 485
  • Мнения: 54 587
От нашите само едно момиче е адекватно и винаги полезно. Другите не знаят, не питат ползваш ли приложението, като получаваш поръчка изобщо не гледат какво дават/щяха да ми дадат чужда, а трябва да искат кода за получаване. Като мухи без глави са. Никаква ориентация с онлайн пазаруването и приложението. За новите условия с купоните изобщо не са наясно, че и за 2 лв. да купиш нещо е редно да ти сканират картата, защото така се трупат суми и отстъпки.

# 486
  • Мнения: 13 580
Но не и в този до офиса ми 🤪
Вчера 3 служителки не можаха да ми кажат къде да видя срока на годност на намален продукт, че чаках управителката да се появи от някъде и да ми каже, че щом един продукт е  намален с 80%, означавало, че остават 7 дни до края на срока. Другите защо не бяха наясно, а ме накараха да чакам почти 10 мин, е друг въпрос))
Това обяснение на мен ми звучи скалъпено. Напълно измислено на момента, за да излезе от ситуацията с въпрос на който не знае също отговора.

Последна редакция: вт, 30 апр 2024, 13:59 от Пролетно цвете

# 487
  • Мнения: 84
.

В ДМ днес видях само тези дезедоранти на Балеа:


[/quote]

Оооо пак ли са ги пуснали, супер! Любими са ми, трябва да се заредя с тях. Бяха изчезнали по едно време. Дано ги има и при нас.
Момичета, бихте ли ми обяснили за какви талони/отстъпки/лайфове говорите?
Искам и аз да се възползвам ако мога 🤗 благодаря💐

# 488
  • Пловдив
  • Мнения: 3 253
Момичета, бихте ли ми обяснили за какви талони/отстъпки/лайфове говорите?
Искам и аз да се възползвам ако мога 🤗 благодаря💐
Трябва да имаш инсталирано приложение и да гледаш предването. Ето инфо: https://www.dm-drogeriemarkt.bg/services/klientski-programi-i-uslugi/dmlive

# 489
  • София
  • Мнения: 22 852
Много съм доволна от течния перилен препарат на Денк Мит за вълнени дрехи.

# 490
  • Мнения: 23 065
Но не и в този до офиса ми 🤪
Вчера 3 служителки не можаха да ми кажат къде да видя срока на годност на намален продукт, че чаках управителката да се появи от някъде и да ми каже, че щом един продукт е  намален с 80%, означавало, че остават 7 дни до края на срока. Другите защо не бяха наясно, а ме накараха да чакам почти 10 мин, е друг въпрос))
Мисля, че тази те е пуснала по пързалката.😂

Последна редакция: вт, 30 апр 2024, 12:55 от ДХ3

# 491
  • Варна - Черна гора
  • Мнения: 566
Ох, така ме ядоса днес една служителка, подадох оплакване на сайта.
То бива неграмотност и незаинтересованост, ама това е прекалено. 🤦
Може ли линк към опцията за оплаквания от сайта?

# 492
  • Мнения: 54 587
В Моят ДМ - Правна информация - Контакти

# 493
  • Мнения: 18 598
Аз съм свикнала в ДМ да получавам само отговори "не знам" и "колежката, която знае, я няма" Simple Smile

# 494
  • Мнения: 371
Вече писах в темата " Какво ще купя отново", но идвам и тук да похваля сапуна за петна на КRiSPA, който се справи с петно от водни боички, с което Вениш не успя.

Общи условия

Активация на акаунт